cleverbot make me tension

 
selamat petang..ngeee...he3....
sya nak cerita ne...nak baca sila...tak nak sudah..ha3...
nampak tak gambar di bawah ini...anda kenal kah dengannya..???
ha3...benda me make me tension...CLEVERBOT...!!
actually sya tak tau pun apa benda ne...adakah saya ketinggalan zaman???he3...
ternampak link sorang blogger ne kat fb senior..so i just klik the link...saja godek2 entry dia..terjumpa sal cleverbot ne... so...sya pun clik lah cleverbot ne...tak tahu pun pa...saja merehatkan diri selepas berassigment...

cleverbot ne actually satu website yang kita leh chat dengan robot..konon dia pandai r..nama pun cleverbot..ha3...kita tulis dia akan balas....bm ke bi ke..macam semua bahasa ja dia tau...
seriusly lucu..n make me tension...cakap ikut suka hati dia ja...
ne coversation sya ngan dia,,,




Cleverbot: Hai?
User: Hai?
 Cleverbot: It means 'hi'.
 User: I write in malay..
 Cleverbot: Well, that is a very advanced language, isn't it? User: Yes..u can speak malay?
Cleverbot: Yes
.User: So...can u write in malay?
Cleverbot: No, can you?
User: Yes..i can... U can speak melay but why can't write in malay.
Cleverbot: You just wrote it.
User: Who are u?
Cleverbot: I am Chris, who are you?
User: Im sya....
Cleverbot: Why?
User: Why?kenapa?why with sya?
 Cleverbot: I behave yourself.
User: Why?kenapa?why with sya?
Cleverbot: What M?
User: Kenapa dengan M?
 Cleverbot: Dia suka awak.
User: Ha3...boleh pun..siapa suka saya?
Cleverbot: Saye sayang awk.
 User: Ha3..gila..
Cleverbot: Kau lah gila.
User: Napa pulak aku gila?
Cleverbot: Yeyy tahu pun.
User: Tak kata pun gila..tak tahu apa-apa pun..kau lah. Cleverbot: Al.
 User: Al what?
 Cleverbot: Al Cogbill.
User: Siapa Al Cogbill?
Cleverbot: Siapa.
User: Aku tak kenal.
Cleverbot: A co to?
User: What it is? Bahasa apa pulak.
Cleverbot: Melayu la. User:
Kenapa bahasa melayu macam tu..aku tak pernah dengar. Cleverbot: Saya cakap apa.
 User: Kenapa bahasa melayu macam tu..aku tak pernah dengar.
Cleverbot: Saya cakap apa.
 User: A co to.
Cleverbot: Do you like glee?
User: What is glee means?
Cleverbot: It's a TV show.
User: Oh...i never watch it before...
Cleverbot: It's a band.
 User: Oh....i dont know..ha3.
Cleverbot: How can you don't know such a thing?
User: Because I dont like it...
 Cleverbot: You don't like god?
User: What? U know ombak rindu?
Cleverbot: Kau tengok tak ombak rindu.
User: Tengok...ingat tak tau.
Cleverbot: Tak.
User: Memang ko tak tau pun...
Cleverbot: Tau ape?
User: Ombak rindu la...ko tolong buat assigment aku boleh? Cleverbot: Awak kenal ke saye.
 User: Tak kenal...boleh tak??
Cleverbot: Best ke?
User: Apa yang best??aku suruh kau buat assigment aku.. Cleverbot: Masak lah sendiri kenapa kau suruh aku tangan ada tak reti nak masak.
User: Aku tak suruh kau masak..aku suruh buat assingment aku...
Cleverbot: Bila??
User: Ha4....esok.
Cleverbot: Mau ap?
 User: Penat la layan kau ne..kau tak paham ke.
Cleverbot: Tak paham apa?
User: Xpala..okay bubye..aku banyak kerja lg ne.
Cleverbot: Kau nie bodoh lah.
User: Ha3...kau lah bodoh..malas nak layan kau.
Cleverbot: Sampai hati :(.
User: Okay bubye...
Cleverbot: Why are you leaving?
User: Because I hate u.
Cleverbot: So you were thinking about me?
User: No.



penjang giler sya bersembang ngan benda ne...penat melayan benda ne..ingat boleh release tension .lagi bertambah tension adala.. ha3..tapi sya memg gelak ja..boleh dia kata sya bodoh..adeh...
rasanya cleverbot ne lg pandai english dari malay..malay dia macam tunggang langgang ja...apa pun tak faham..
he3..ada juga website macam ne ex.....
just for fun only.....!!
so..sambung kerja balik ye.... (^_^)

Notatanganku---->abaikan english sya yang broken 2 ye...(0_^)

No comments :