Anasyaurah
music Player goes here
[ ]







  • Aku dan novel
  • Kalau tak suka jangan buat.....
  • Smile or sad
  • Selamat berpuasa
  • Semester baru
  • Kedamaian hati terletak pada akhlak yang mulia
  • Jom istiqamah
  • Buku lagi.!!
  • Memanjat Gua Sami...
  • Dengarkanlah aku ya Allah
  • Welcome 2013 ON Tuesday, 1 January 2013 AT 10:51 am

    Apa khabar hati kita ??
    Syukur alhamdulillah dengan nikmat yg Allah bagi...dah berjumpa dengan 2013
    sekejab je masa berlalu
    umur semakin meningkat
    semakin matang...
    hari semakin tua
    semakin kita menghampiri mati..(ingt jgn tak ingat!!)
    setiap tahun azam..tapi bila masuk tahun baru..azam tak tertunai pun....
    tak guna kalau kita berazam tapi tak berganjak dari apa yg kita kata..
    azam dan buat!!! push ourself to do it... 
    tahun ne azam AS meningkat sedikit...its not azam sgtlah..
    tapi wishlist kita tahun ne...
    Wishlist AS  :
      Disebabkan tahun ne AS akan bekerja..In Sha Allah.. nak jadi seorang pekerja yg bertanggungjawab,baik n dihormati... will try my best!!sila beri tunjuk ajar ye!!!
     First gaji nak bagi kat mak n ayah...nk beli apa yg mereka nak...
     Jaga diri,jaga iman,jaga akhlak,jaga nafsu..=-=
    Perbaiki diri yang banyak terkoyak ne...istiqamah dalam perubahan...(Permudahkanlah Ya Allah)
    Car n House
    Blackberry (AS tak pakai lg..ngeee..he3)
    Last!!! nak tukar status.... In Sha Allah jika dipermudahkan urusan bersama...Allah lebih mengetahui...kami hanya merancang...tapi segalanya Allah yg menentukan..tawakkal....=)

    Notatanganku----> nampak mcm demand je kereta n rumah 2..tp tak dapat tahun ne..tahun depan usaha lg...utamakan keperluan dari kehendak..ngeeee.....he3...



    2 comments

    back | >Newer Post