Memanjat Gua Sami...



    


Syukur alhamdulillah masih dapat tulis entry pada hari ini...
Mood now : Free attack at leg and hand..ha3...pe sya mengarut ne kan...
Tadi petang sya,alia n yana planning p gua sami... sebenarnya sya taktau pun apa ada kat situ..tempat beriadah tu tau la... Ingat si yana nk ajak jogging2 ke jln2 kat situ...
sekali.....kena panjat bukit tu..uwa..!!!!!... Dengan confidentnya sya,alia n yana memanjat tangga yg curam itu...dahla tak buar warm up...terus je panjat...yana takpela dh byk kali p situ..sya ne baru first time...terasa bersemangatnya aku hari ni..!!lama kot tak buat aktiviti mcm ne..last panjat pun Bukit Broga kat KL last year!!
Bayangkan lama mana sya tak exercise mcm ne...Memg tak sihat ko sya!!he3...dahla nak jogging pun malas..mentang-mentang dok rumah sendiri.,ha3,....
Tinggi juga rupanya gua sami 2..hehehehe...tapi..apa yg terjadi ialah kelenguhan di kaki dan tangan akibat tidak warm up!!!sob..sob...=(....
Apa2 pun..memg mencabar dan seronok....Tunggu masa nk g lg..he3....
tak sah kalau tak dak gambar...he3....
Cik Alia di puncak...

 dari atas....


Ha!!nie la tempat sya belajar memandu!!


Saya pun nak jugak!!


Yana dan alia

Mana rumah sya ne....



1 comment :

aindzaya said...

gua sami tu kat mana?hehe