Anasyaurah
music Player goes here
[ ]







  • BLUE TO RED...SENIOR!
  • ~~MATI OTAK~~
  • Kenangan menjelma....
  • Akhirnya Dapat Juga!!
  • Azam yg tak azam...
  • Annyeonghi Kaseyo 2011...
  • Harga Kosmo naik!!!
  • Malam jumaat ---------> Jangan lupa baca yasin...=...
  • Semalam kan g Batu Pahat...kan cakap nak tulis en...
  • Kita suka berleter....??
  • HATI SEDIH... ON Saturday, 7 January 2012 AT 2:49 pm
    Jangan pernah katakan bahwa cintamu hanyalah untukku
    Karena kini kau telah membaginya
    Maafkan jika memang kini harus kutinggalkan dirimu
    Karena hatiku slalu kau lukai
    Tak ada lagi yang bisa ku lakukan tanpamu
    Ku hanya bisa mengatakan apa yg kurasa
    Ku menangis... membayangkan
    Betapa kejamnya dirimu atas diriku
    Kau duakan cinta ini
    Kau pergi bersamanya
    Ku menangis... melepaskan
    Kepergian dirimu dari sisi hidupku
    Harus slalu kau tahu
    Akulah hati yg telah disakiti
    Maafkan jika memang kini harus kutinggalkan dirimu
    Karena hatiku slalu kau lukai
    Tak ada lagi yang bisa ku lakukan tanpamu
    Ku hanya bisa mengatakan apa yg kurasa
    Ku menangis... membayangkan
    Betapa kejamnya dirimu atas diriku
    Kau duakan cinta ini
    Kau pergi bersamanya
    Ku menangis... melepaskan
    Kepergian dirimu dari sisi hidupku
    Harus slalu kau tahu
    Akulah hati yg telah kau sakiti
    Ku menangis...
    Harus slalu kau tahu
    Akulah hati yang telah....
    Kau sakiti...

    he3....ayat macam org putus cinta ja kan...no r just.. suka lirik lagu rossa ne..sebab tengah sedih..kih3
    ..tapi kalau melalui ayat ne...seseorang yg kena tinggal 2 mesti sakit hati giler kan.tambah2 kalau ada org ketiga...xpun kita yg jd org ketiga..rasa cam nak lenyet je org 2...serabut giler rasa kan...macam org ne...he3
    kita mesti menangis..yela...sapa tak sakit hati bila org yg kita syg buat gitu...
    So..apa nak buat ye...ni tips sya sendiri..he3...

    Sentiasa rilek..tapi nak rilek bukan senang bila terjadi benda2 macam ne...tapi apa2 pun...kita fikir betul2 apa sebenarnya yg berlaku... kadang2 ada perkara yg diberi tahu 2 tak betul pun..so tenang,,,bila dah okay...dah sejuk..baru fikir macamna nak selesaikan masalah ini...
    Makam cokelat...(ne sya punya style)...kalau sya tension or serabut..memang ne la makananya...sebab( cokelat mengandungi molekul psikoaktif yang dapat membuat pemakan cokelat merasa nyaman. Beberapa kandungan cokelat seperti caffeine, theobromine, methyl-xanthine dan phenylethylalanine dipercayai dapat memperbaiki mood, mengurangi kelelahan sehingga digunakan sebagai obat anti-depresi.)..Lepas makan cokelat okay sikit..tapi tak semua org dapat rasa gine..bagi sya..sebab cokelat 2 sedap kot..so tak ingat masalah coz sedap makan cokelat..ha3...
    Jangan cepat melatah..marah tak tentu pasal or nak serang2...kita diberi akal untuk berfikir..kalau guna emosi memang out dah... so...fikir dengan baik sebelum melakukan sesuatu...
    Menangis...yep...menangis ne dapat membuatkan seseorang rasa lega..tak kira lah dalam apa jua keadaan pun...(sebab wanita ne memang digandingkan dengan air mata...)n wanita juga mempunyai kelenjar air mata yg banyak berbanding lelaki..so...menangis ne dapat mengekspresikan perasaan seseorang....atleast kita dapat lepaskan perasaan kita dengan menangis...
    Minta pada Allah...ingat Allah...Dia ja yang dapat tolong kita...Bila kita ingat DIA kita tak akan buat benda2 yang tak perlu..tak bertindak melulu...Allah yg rancang semua ne...jadi kita mesti bersyukur..mungkin ada hikmah yang DIA nak tunjuk kat kita...kita perlu mencari hikmah 2...HE know better than we know...=)..ini yg paling berkesan...!!



    Notatanganku..-->memang sekarang hatiku terluka namun ada hikmahnya...cewah...
    cheers!!!





    0 comments

    back | >Newer Post