Anasyaurah
music Player goes here
[ ]







  • CROQUETTE..JOM BUAT!
  • HATI SEDIH...
  • BLUE TO RED...SENIOR!
  • ~~MATI OTAK~~
  • Kenangan menjelma....
  • Akhirnya Dapat Juga!!
  • Azam yg tak azam...
  • Annyeonghi Kaseyo 2011...
  • Harga Kosmo naik!!!
  • Malam jumaat ---------> Jangan lupa baca yasin...=...
  • MOBILE ON Saturday, 21 January 2012 AT 3:15 pm
    Mobile???
    he3...sekarang kan sya kat lab blood bank...
    so..setiap tranee yg masuk situ wajib g mobile...atleast sekali...
    mobile ne actually p kempen derma darah...means kita akan adakan program 2 kat tempat2 tertentu....supermarket ke,,,ipta ke...n bukan kat hospital...
    so....diorang yg nak derma darah bolehla...he3
    sya ikut p uitm arau....untuk kesatria uitm..budak2 yg dok kawat 2 n brass band...
    dalam 30 org je..so..tak pebat sangat..lgpun hari jumaat petang....
    cik alia datang teman.. he3..dia dah derma dah 3 hari lepas...so.tah dapat r nak derma lg...due 3 bulan k!..sempat r sembg2..ha3..
    apa yg sya buat ialah ABO grouping n cek HB untuk setiap penderma..
    ne ialah ujian sebelum nak derma darah...nak kena cek depa darah jenis apa dan paras hemoglobin dalan darah...
    semua must normal...kalau tak..tak boleh la derma...that a MLT job!
    tapi sya buat sikit2 je...tak pro lg...yang lain kak zu yg buat...sebab..dia dah pro n terlebih pro dah..so...tak gelabah...sya ne..nak cucuk org..sya yg gelabah lebih..ha3...
    tapi..alhamdulillah...that a pengalaman....bukan senang nak dapat pengalaman macam ne...(^_^)
    Mobile habis pukul 5 lebih..tapi ada juga beberapa org yang tak dapat menderma..cuba lg ye dik!!
    ne gambar cik alia yg snap...he3..so...buh gambar dia juga r...

     
    cik alia n kak comey...he3.. 
     ini ABO grouping ye..
     
    cik alia snap je....
    notatanganku----->tak banyak gambar coz tak sempat..he3...




    0 comments

    back | >Newer Post