Anasyaurah
music Player goes here
[ ]







  • Harga Kosmo naik!!!
  • Malam jumaat ---------> Jangan lupa baca yasin...=...
  • Semalam kan g Batu Pahat...kan cakap nak tulis en...
  • Kita suka berleter....??
  • Perlu tak???he3
  • Puisi hati..
  • Malu...
  • A for PMR
  • Ini keja kau Sya!!!
  • Holiday...
  • Annyeonghi Kaseyo 2011... ON Saturday, 31 December 2011 AT 7:04 pm
    ~~ASSALAMUALAIKUM~~



    Hari ini..detik ini....dalam beberapa jam lg dah berakhir tahun 2011 ne....
    esok dah masuk 2012...
    kejab je masa berlalu kan...
    dulu rasa macam lambat je...
    Banyak suka duka yg sya lalui dalam tahun ne....
    banyak juga benda yg niat tak buat yg tak niat buat...he3
    tahun ini juga tahun praktikal..so..tgal 6 bulan lg...(setahun tau sya praktikal)...he3
    dan umur pun semakin meningkat..maksudnya dah semakin tua....dah semakin matang...(matang ke??hopefully more)
    Banyak pengajaran yg dapat dalam tahun ne...nak cerita pun tak tau yg mana...apa2 pun...setiap tahun ada suka duka...ada gembira..ada sedih...ada kegagalan..ada kejayaan..(tahun ne macam malas > rajin...he3)
    yg bestnya..dapat stay ngan mak n ayah for setahun coz praktikal di sini...tiap2 pg bangun tido sebelum pergi hospital dapat salam...sejuk hati tgok mak n ayah...(ngada ja lebih!!!) n...akhirnya i get a driving licene walaupun nak bawa pun terkedet2.......(nanti sya cita ex)..he3....
    Dapat jumpa someone  n lose someone...n i appreciate the losing....ada hikmah di sebalik 2....alhamdulillah....
    Setiap kesedihan n kegembiraan dalam tahun ne segalanya Allah yg beri...HE know better right...
    Semoga tahun depan yg akan muncul esoknya akan lebih baik dari tahun sebelumnya...muhasabah diri kita dah cuba untuk buat lebih baik pada tahun akan datang...(tahun baru bagi umat islam dah sebulan berlalu...so..niat kita mestilah lebih baik...kan3)..sama la untuk tahun 2012 ini...semoga segalanya akan berjalan dengan lancar...
    Banyak juga fenomena2 alam yg berlaku...banjir besar...tsunami...pertengkaran antara rakyat....kebuluran...
    apa2 pun..ne semua datang dari Allah...Kita ambillah pengajaran dari apa yg kita lihat ini....=)
    okay.....kat cine je..dah lupa lak nak tulis apa lg....

    ...Semoga menjadi yang lebih baik dan azam tahun yg baru ne tercapai!!yeah...!!
                      and my age will plus by one!!!!



    0 comments

    back | >Newer Post