Anasyaurah
music Player goes here
[ ]







  • Ini keja kau Sya!!!
  • Holiday...
  • Thanks...!!
  • No entry!!!! =P
  • Salam..... Semoga dalam keadaan baik....=) Hari ...
  • ...JeAlouS...
  • bye...bye tudung biru.....
  • Mampukah kita???
  • .....
  • result oh result...............
  • A for PMR ON Friday, 23 December 2011 AT 3:00 pm
    ~~ASSALAMUALAIKUM~~
     Tadi baca paper...Gud luck pada budak2 yg dapat result baik pya...saja ja nak tulis entry sal ne...almaklumlah...dah dapat result....
    tapi result aku lama pya...ha3.....
    terbangga juga ah...kan pmr meningkat taun ne...dulu meningkat gak...tapi ne lg meningkat....alhamdulillah...


    34,271 pelajar dapat semua A PMR

    SEBAHAGIAN daripada 128 pelajar Sekolah Menengah Kebangsaan King George V bersorak gembira selepas berjaya memperoleh keputusan 8A PMR di Seremban semalam.



    PUTRAJAYA - Seramai 34,271 pelajar daripada 441,137 yang menduduki peperiksaan Penilaian Menengah Rendah (PMR) 2011 mendapat gred A dalam semua mata pelajaran berbanding 30,863 pada 2010.
    Ketua Pengarah Pelajaran, Datuk Seri Abd. Ghafar Mahmud berkata, pencapaian pada tahun ini meningkat sebanyak 0.75 peratus berbanding tahun lalu.
    "Pada keseluruhannya, pencapaian calon PMR tahun 2011 dalam 17 mata pelajaran adalah yang terbaik dalam tempoh empat tahun berdasarkan Gred Purata Nasional (GPN) iaitu 2.71 mata," katanya pada sidang akhbar mengumumkan keputusan PMR 2011 di sini semalam.
    Beliau berkata, kementerian itu berterima kasih kepada guru dan pelajar serta semua pihak yang berkenaan atas usaha mereka membantu meningkatkan GPN tahun ini.
    Abd. Ghafar berkata, bilangan calon yang mendapat gred E dalam semua mata pelajaran pula menurun daripada 386 orang pada 2010 kepada 346 tahun ini.
    Menurut beliau, suatu yang membanggakan adalah pencapai- an calon berkeperluan khas yang menunjukkan peningkatan dengan 12 daripada 1,370 calon mendapat gred A dalam semua mata pelajaran berbanding lima orang pada tahun lalu.
    Menyentuh mengenai prestasi mata pelajaran, beliau memberitahu, calon yang mendapat gred A dalam Matematik meningkat kepada 30.2 peratus berbanding 28.9 peratus pada 2010, manakala Sains mencatatkan peningkatan empat peratus.

    Ne yg aku copy kosmo td...tetiba teringat balik zaman pmr dulu...alhamdulillah r result aku agak membanggakan...(bangga ka??)huhu....xperlu pun....tapi dulu rasa rajin je nak study...semangat giler...kalau mat 2 memg suka gler buat latihan....
    tapi sekarang....dah makin besar ne...malas je....pas dah jd cam matang ne.,..dah fikir macam2..jumpa org macam2...soal hati r apa r...dah jd xserajin dulu...(effect ke benda2 ne????)aku pun dok fikir...huhu....
    anyway....congrate pada adik2 yg dapat result yg gempak....Teruskan usaha anda!!!cewah.....




    0 comments

    back | >Newer Post