Ini keja kau Sya!!!

~~ASSALAMUALAIKUM~~

Camat petang!!

Hari ni aku xplan nak p mana2 pun....

Pg tadi niatnya nak buat assigment..cari maklumat...
Tapi.............. 
Dari pg tadi aku dok depan lappy ne..mengadap facebook plus blog plus decorate apa yg patut tapi tetap jd macam 2 juga...
Baca blog org sampai r aku post entry ne...sambil tengok cerita MINI tv 3 ne...
Satu pe benda assigment pun xbuat lg....huhu....
Berjam2 dok depan lappy ne bukan sedar pun...tut2...4 jam dah...adeh....ne jela keja kau tiap2 hari pah!(mak aku kata)..
kenapala malas sgt aku ne...huhu...dulu rajin je...(nak sedapkan hati!!)
Sekarang....assigment aku adalah tulis blog...huhu...bila la nak dapat mud betul2 nak buat ne....
(actually sebenarnya xpayah tunggu mud pun...atas diri kita kan...tapi...ne la yg jadinya)
Niat je lebih...he3.....
apa2 pun...Chaiyok2!!
dah nak masuk sem 5 dah....4 assigment to go!!!!(bila nak buat xtau....he3)








No comments :